سلامت باشی SalamatBashi.ir
مدیركل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد

توقف ارزیابی وسع برای متقاضیان بیمه سلامت رایگان

توقف ارزیابی وسع برای متقاضیان بیمه سلامت رایگان

مدیركل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی كرونا ارزیابی وسع به سبب شیوع بیماری كرونا تا اختتام امسال برای متقاضیان بیمه رایگان كه قصد دارند از خدمات بخش دولتی استفاده كنند، متوقف گردید.


به گزارش سلامت باشی به نقل از ایسنا، دکتر داود حاج قاسمعلی اظهار داشت: براین اساس طبق ابلاغ به ادارات کل استانی، ارزیابی وسع برای روستائیان، متقاضیان جدید و بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی، در صورتیکه خدمات شان محدود به بخش دولتی باشد، متوقف شده و به صورت رایگان می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: این افراد در صورتیکه بیمه رایگان دریافت نمایند، فقط می توانند به بخش های دولتی سرپایی و بستری بیمارستان ها مراجعه کنند.
حاج قاسمعلی اظهار داشت: اگر کسی متقاضی استفاده از خدمات بخش خصوصی باشد، باید ارزیابی وسع شود و یا بنابر خوداظهاری سرانه مصوب یک سال را پرداخت کند.
برمبنای اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: همین طور افراد در صورت اعلام ارزیابی وسع از طرف وزارت رفاه در صورتیکه مشمول دهک ۴، ۵ و ۶ باشند، می توانند دفترچه بیمه ایرانیان را با پرداخت ۵۰ درصد دریافت نمایند و از این پوشش بیمه ای برای مراجعه به بخش خصوصی هم استفاده کنند.




منبع:

1399/09/09
22:58:50
5.0 / 5
1177
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
سلامت باشی سلامت باشی
salamatbashi.ir - مالکیت معنوی سایت سلامت باشی متعلق به مالکین آن می باشد