سلامت باشی SalamatBashi.ir

از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است؟

از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است؟

برای تشخیص ماشین لباسشویی ال جی، بررسی چند مورد می تواند به شما کمک کند. این موارد باید بر اساس نکات گفته شده توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مد نظر قرار داده شوند.


برای تشخیص ماشین لباسشویی ال جی، بررسی چند مورد می تواند به شما کمک کند. این موارد باید بر اساس نکات گفته شده توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مد نظر قرار داده شوند:

نحوه بررسی ظاهر ماشین لباسشویی ال جی

برای این که از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است، برخی از علائم و نشانه های ظاهری این دستگاه را باید مورد بررسی قرار دهیم:

لوگو LG

به دنبال لوگوی LG باشید که باید به طور واضح و دقیق روی بدنه دستگاه چاپ شده باشد. چاپ این لوگو باید کیفیت بالایی داشته باشد. فونت و موقعیت لوگو در مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد، بنابراین برای تأیید صحت آن، می توانید تصاویر مدل های اصلی را در وب سایت LG بررسی نمایید.

 

کیفیت مواد و متریال ساخت

ماشین لباسشویی های ال جی اصل از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و دارای بدنه ای صاف و یکدست هستند. به دنبال ناهمواری، رنگ پریدگی یا پلاستیک نازک در مدل های مشکوک باشید.

فونت و علائم

به فونت و علائم استفاده شده روی بدنه دستگاه دقت کنید. فونت ال جی مشخص و خوانا است، در حالی که مدل های تقلبی ممکن است از فونت های نا منظم یا علائم چاپ شده ضعیف استفاده کنند.

دقت در جزئیات لباسشویی ال جی

مدل های تقلبی ماشین لباسشویی ال جی ممکن است جزئیات ظریف مانند دستگیره درب، پنل کنترل یا محفظه مواد شوینده را به درستی کپی نکنند. باید به جزئیات ظریفی مانند دستگیره درب، قفل درب، لبه های محفظه مواد شوینده و پنل کنترل توجه کنید. در مدل های تقلبی، این جزئیات ممکن است به طور دقیق کپی نشده باشند و ناهماهنگی هایی در اندازه، شکل یا رنگ مشاهده شود.

نحوه بسته بندی لباسشویی ال جی

لباسشویی های ال جی اصل در بسته بندی محکم و با کیفیت بالا با آرم و علامت گذاری های واضح LG عرضه می شوند. از خرید دستگاه هایی که فاقد بسته بندی هستند و یا در زمان نگهداری از آن ها دقتی نشده است، به شدت خودداری کنید.

تطابق طراحی

مدل ماشین لباسشویی ال جی مورد نظر خود را در وب سایت رسمی ال جی بررسی کنید و آن را با دستگاهی که می خواهید بخرید مقایسه کنید. هر گونه عدم تطابق در طراحی می تواند نشان دهنده تقلبی بودن دستگاه باشد. تمامی مدل هایی که توسط برند ال جی طراحی و تولید شده اند، همگی در وب سایت قابل مشاهده هستند.

دستگیره ها و دکمه ها و کلید ها

دکمه ها و کلید های ماشین لباسشویی ال جی اصل باید صاف، محکم و دارای کیفیت بالا باشند. در مدل های تقلبی، دکمه ها ممکن است شل، لق یا به راحتی جدا شوند.

کیفیت لوله ها و اتصالات

لوله ها و اتصالات ماشین لباسشویی ال جی اصل باید از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشند و به طور ایمن به دستگاه متصل شده باشند. در مدل های تقلبی، اتصالات ممکن است شل باشند، نشتی داشته باشند یا از مواد نامرغوب ساخته شده باشند.

مشخصات لباسشویی ال جی اصل بر اساس برچست ها

هر ماشین لباسشویی ال جی اصل دارای یک شماره سریال منحصر به فرد است که می توانید آن را روی بدنه دستگاه و هم چنین در دفترچه راهنما پیدا کنید. ممکن است این شماره سریال به روی یک برچسب منحصر به فرد درج شده باشد که باید روی بدنه دستگاه، معمولاً نزدیک درب یا در زیر آن، به دنبال باشید. این برچسب شامل اطلاعاتی مانند مدل، شماره سریال و تاریخ تولید است. این شماره سریال را می توانید در وب سایت LG برای تأیید صحت آن بررسی کنید.

برچسب مشخصات نیز از دیگر مشخصه های اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی به حساب می آید که معمولاً روی درب یا پشت دستگاه نصب می شود. این برچسب باید اطلاعات دقیقی از جمله مدل، شماره سریال، تاریخ تولید و ولتاژ دستگاه را نشان دهد. اطلاعات روی برچسب را با اطلاعات وب سایت LG مقایسه کنید تا از صحت آن ها مطمئن شوید.

تمام لوازم خانگی ال جی در ایران باید علاوه بر برچسب های گفته شده، باید دارای برچسب مصرف انرژی نیز باشند. این برچسب میزان مصرف انرژی دستگاه را نشان می دهد. توجه داشته باشید که برچسب اصل باید واضح و خوانا باشد و دارای آرم استاندارد باشد.

لباسشویی های ال جی دارای فناوری های منحصر به فردی مانند Direct Drive، TurboWash و True Steam هستند. قبل از خرید، بررسی کنید که مدل مورد نظر شما دارای این فناوری ها باشد. می توانید عملکرد آن ها را در وب سایت LG مطالعه کنید تا مطمئن شوید که مدل تقلبی این دستگاه را خریداری نمی کنید.

تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل بر اساس عملکرد

گاهی اوقات ممکن است برای خرید ماشین لباسشویی ال جی اصل، به فروشگاهی مراجعه کنید که امکان روشن کردن این دستگاه را فراهم کرده باشد. از این رو بهتر است عواملی که می توان بر اساس آن ها به اصل بودن لباسشویی ال جی پی برد را مورد بررسی قرار دهید:

صدای موتور لباسشویی ال جی

به صدای موتور لباسشویی ال جی هنگام کار دقت کنید. موتور لباسشویی ال جی اصل باید صدای صاف و یکنواختی داشته باشد. صدای بلند، لرزش یا صدا های غیرعادی می تواند نشان دهنده تقلبی بودن دستگاه باشد.

لرزش ماشین لباسشویی ال جی

هنگام کار کردن، لباسشویی ال جی باید لرزش کمی داشته باشد. لرزش شدید یا ناپایداری دستگاه می تواند نشان دهنده مشکل در موتور یا سایر اجزای داخلی باشد.

کیفیت شستشو لباسشویی ال جی

به کیفیت شستشوی لباس ها بعد از شستشو توجه کنید. ماشین لباسشویی ال جی اصل باید لباس ها را به طور کامل و بدون لکه یا باقی مانده مواد شوینده تمیز کند. اگر لباس ها کثیف یا کهنه به نظر می رسند، ممکن است دستگاه تقلبی باشد. در واقع لباسشویی های ال جی به دلیل کیفیت بالای شستشو و قدرت تمیز کنندگی شناخته شده اند. اگر لباس ها بعد از شستشو به طور کامل تمیز نشوند یا لکه هایی روی آن ها باقی بماند، علاوه بر تقلبی بودن دستگاه، امکان دارد که معیوب شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی باشد. در این زمینه حتما با تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

منبع اصلی: ایران فور فان

1403/02/22
20:40:59
5.0 / 5
354
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
سلامت باشی سلامت باشی
salamatbashi.ir - مالکیت معنوی سایت سلامت باشی متعلق به مالکین آن می باشد