سلامت باشی SalamatBashi.ir

اجرای طرح هر مغازه یك پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران

اجرای طرح هر مغازه یك پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران

به گزارش سلامت باشی رئیس مرکز بهداشت شرق تهران از اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت در بازار بزرگ تهران اطلاع داد.


به گزارش سلامت باشی به نقل از ایسنا، دکتر امیرعلی فریدونفر رئیس مرکز بهداشت شرق تهران در نشستی که به منظور هماهنگی برای اجرای طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت و شروع غربالگری در پهنه بازار بزرگ تهران برگزار شد، اظهار داشت: این نشست به منظور انجام هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح مذکور توسط نیروهای مرکز بهداشت شرق تهران با همکاری و همراهی بسیجیان و داوطلبان هلال احمر برگزار شد.
رئیس مرکز بهداشت شرق در ابتدای نشست ضمن اشاره به طرح شهید سلیمانی و اهداف آن درمورد چگونگی اجرای این طرح در بازار برای حاضرین توضیح داد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح هر مغازه یک پایگاه سلامت خواهد بود و پیشبینی می شود که ۲۳۰ هزار نفر آموزش های لازم در مورد نحوه پیشگیری و کنترل کرونا را دریافت نمایند.
به قول دکتر فریدونفر در این جلسه بعد از تبادل نظر با حاضران؛ بازار به ۱۲ خوشه تقسیم شد و ۱۲ تیم متشکل از مراقبان سلامت، بسیجیان و داوطلبان هلا ل احمر، وظیفه غربالگری و اجرای بخش های مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی در بازار را بر عهده گرفتند.
بنابر گزارش مرکز بهداشت شرق تهران، فریدونفر تصریح کرد: اجرای این طرح از روز سه شنبه ۳۰ دیماه شروع شده و تا اول بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد یافت.




منبع:

1399/10/30
22:51:48
0.0 / 5
1307
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
سلامت باشی سلامت باشی
salamatbashi.ir - مالکیت معنوی سایت سلامت باشی متعلق به مالکین آن می باشد