سلامت باشی SalamatBashi.ir

پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی

پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی

سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در مورد گندم های وارداتی، اظهار داشت: نمونه محموله گندم های وارداتی درحال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده است؛ اما برمبنای نتایج اولیه، پاسخ ها قابل قبول است.


به گزارش سلامت باشی به نقل از ایسنا، دکتر مهدی انصاری دوگاهه با بیان این مطلب اضافه کرد: از پنج کشتی حامل گندم وارداتی نمونه برداری شده و به آزمایشگاه های معاونت غذا و دارو اهواز ارسال شده است.
نمونه های دو کشتی مورد تائید قرار گرفته و ۳ نمونه دیگر طبق بخشنامه برای آنالیز مجدد به ۳ آزمایشگاه دیگر ارسال می شود که یکی از آنها آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و داروست.

سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اشاره کرد: نمونه هایی که برای آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، درحال آنالیز بوده و نتایج اولیه در حد قابل قبولی است و مشکلی در مورد این محموله ها وجود ندارد. همین طور تعدادی از معاونت هایی که آنالیزهای مربوط به این نمونه ها را انجام داده اند نیز اکثریت نتایج قابل قبولی داشته اند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی اشاره کرد: نمونه محموله گندم های وارداتی درحال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده است و برمبنای نتایج اولیه، پاسخ ها قابل قبول است.



1400/10/26
21:11:40
5.0 / 5
1026
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
سلامت باشی سلامت باشی
salamatbashi.ir - مالکیت معنوی سایت سلامت باشی متعلق به مالکین آن می باشد