سلامت باشی SalamatBashi.ir

لزوم تعریف مجدد سختی کار کارشناسان تریاژ تلفنی

لزوم تعریف مجدد سختی کار کارشناسان تریاژ تلفنی

سلامت باشی: کارشناسان تریاژ تلفنی، اولین خط مواجهه با بحران های بیماران هستند که لازم است ضریب سختی کار آنها باردیگر باز تعریف شود.


به گزارش سلامت باشی به نقل از مهر، نشست کمیته فوریت های پزشکی سازمان نظام پرستاری با تمرکز بر موضوعات «سختی کار تریاژ تلفنی»، «بهره وری پایگاه های جاده ای»، «افزایش فوق العاده سختی کار کارشناسان فوریت های پزشکی» و «مشکلات در ارتباط با بازنشستگی نیروهای فوریت های پزشکی» برگزار شد.
کمیته فوریت های پزشکی سازمان نظام پرستاری با حضور مرتضی سپهریان، نماینده شورایعالی نظام پرستاری؛ علی عباسی بگلو، رییس انجمن فوریت های پزشکی ایران؛ امیر صادقی، کارشناس حقوقی سازمان نظام پرستاری، ابراهیم آریا مقدم و سربوزی، دو نفر از اعضاء هیات مدیره های نظام پرستاری مشهد و خواف برگزار شد.
در این نشست تخصصی، اعضا به بررسی مهم ترین چالش های فراروی خدمات فوریت های پزشکی کشور پرداخته و راهکارهای عملیاتی برای حل آنها را ترسیم کردند.
«سختی کار تریاژ تلفنی»، «بهره وری پایگاه های جاده ای»، «افزایش فوق العاده سختی کار کارشناسان فوریت های پزشکی» و «مشکلات در ارتباط با بازنشستگی نیروهای فوریت های پزشکی» محورهای اصلی بحث در این جلسه بود.
اعضای حاضر در نشست، با اشاره به فشار روانی و حرفه ای فراوان بر کارشناسان تریاژ تلفنی که اولین خط مواجهه با بحران های بیماران هستند، بر ضرورت تعریف مجدد ضریب سختی کار آنها تاکید کردند.
همچنین در مورد پایگاه های جاده ای اورژانس، مقرر گردید کارگروهی ویژه، سازوکارهایی برای اجرای قانون پیشرفت بهره وری در این پایگاه ها پیشنهاد دهد.
کارشناس حقوقی سازمان نظام پرستاری نیز گزارشی از موانع قانونی افزایش سختی کار کارشناسان فوریت ها و مشکلات در رابطه با بازنشستگی پیش ازموعد ارایه داد و پیشنهادهایی برای پیگیری از راه مراجع بالادستی و شورایعالی سازمان نظام پرستاری عنوان شد.
در پایان جلسه، فرایندهایی مشخص برای پیگیری مستمر مصوبات، همچون تشکیل نشست های ماهانه با مسؤلان وزارت بهداشت یا سازمان اورژانس کشور، پیشنهاد و طراحی شد.
همچنین حاضران در این جلسه تاکید کردند که بهبود وضعیت معیشتی و حرفه ای نیروهای فوریت های پزشکی، تأثیر مستقیمی بر کیفیت خدمت رسانی به بیماران و مصدومان خواهد داشت.

به گزارش سلامت باشی به نقل از مهر، نشست کمیته فوریت های پزشکی سازمان نظام پرستاری با تمرکز بر موضوعات سختی کار تریاژ تلفنی ، بهره وری پایگاه های جاده ای ، افزایش فوق العاده سختی کار کارشناسان فوریت های پزشکی و مشکلات در ارتباط با بازنشستگی نیروهای فوریت های پزشکی برگزار شد.کمیته فوریت های پزشکی سازمان نظام پرستاری با حضور مرتضی سپهریان، نماینده شورایعالی نظام پرستاری؛ علی عباسی بگلو، رییس انجمن فوریت های پزشکی ایران؛ امیر صادقی، کارشناس حقوقی سازمان نظام پرستاری، ابراهیم آریا مقدم و سربوزی، دو نفر از اعضاء هیات مدیره های نظام پرستاری مشهد و خواف برگزار شد.در این نشست تخصصی، اعضا به بررسی مهم ترین چالش های فراروی خدمات فوریت های پزشکی کشور پرداخته و راهکارهای عملیاتی برای حل آنها را ترسیم کردند.
1405/04/05
11:04:28
5.0 / 5
23
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
لینک دوستان سلامت باشی

پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

سلامت باشی سلامت باشی
salamatbashi.ir - مالکیت معنوی سایت سلامت باشی متعلق به مالکین آن می باشد